wtorek, 13 marca 2012

"Whisper Nawiedzony dom" - Isabel Abedi

Główna bohaterka - Noa jest córką wielkiej gwiazdy filmowej. Na wakacje dziewczyna wyjeżdża wraz z matką i jej przyjacielem, Gilbertem do domu na wsi, który ma około pięćset lat! Ale zabawa się dopiero zaczyna. W domku panuje dziwna atmosfera, którą czuje tylko Noa. Wydarzenia zaczynają nabierać tempa... W życiu Noi pojawia się David, przystojny chłopak, do którego nasza główna bohaterka ma słabość. Pewnej nocy Noa z Davidem bawią się w wywoływanie duchów. Zabawa przestaje być niewinna, kiedy duch przemawia do nich naprawdę! A dokładniej duch zmarłej Elizy, która została zamordowana na strychu tego domu... Przyjaciele muszą się spieszyć. Grozi im śmiertelne niebezpieczeństwo. Muszą czym prędzej znaleźć "klejnot" Elizy. A najgorsze, że nie wiedzą jak to wygląda i do czego służy. Czy im się uda? Nie wiem... przekonajcie się sami czytając tę książkę.

Książkę dostałam dawno temu pod choinkę. Przeczytałam ją od razu. Jest bardzo fajna. Książka z lekkim dreszczykiem. Mnie osobiście do przeczytania zachęciło nazwisko na okładce książki;) Wcześniej kiedy byłam mała czytałam serię "Oto Lola" (dla dzieci). Bardzo te książki lubiłam

Ocena: 6/6

adziocha:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz